top of page

CX <3 AI

Price

5000 kr

Duration

4 Weeks

Enroll

About the Course

"Leverera kundupplevelser i världsklass med en kundcentrerad organisation!" (bättre namn, men kan hettas upp)

Your Instructor

Helén Rigamonti

Helén Rigamonti

Som strategisk rådgivare inom kundupplevelser har Helén agerat som inspiratör, mentor och författare inom Customer Experience (CX), alltid med passionen att göra kundens röst hörd i organisationer. Med 25 års erfarenhet som chef och ledare i både privat och offentlig sektor, inklusive internationell ledarerfarenhet, har Helén framgångsrikt drivit stora kundprojekt inom B2B, B2C och icke-vinstdrivande organisationer med medlemsfokus. Hon har även varit chef för chefer och är nu en etablerad undervisare i Customer Experience Management på bland annat IHM Business School, med föreläsningar både på svenska och engelska. I rollen som svensk ambassadör för European Customer Experience organization driver Helén en europeisk community för att engagera fler inom CX. Helén är just nu aktuell som författare till boken "Customer Experience Management på svenska - konsten att leverera rätt kundupplevelse".

bottom of page